Vuoden koira -kilpailut

Kankaanpään Seudun Kennelyhdistys palkitsee vuosittain yhdistyksen sääntömääräisessä kevätkokouksessa parhaiten ansioituneita koiriaan.

Yhdistys palkitsee koiriaan vuoden näyttely-, Rally-toko -, toko-, MEJÄ-, agility-, palveluskoira-, ajo- sekä hirvikoira titteleillä.

Mikäli yhdistyksemme jäsenillä on koemenestystä seuraavista koemuodoista, tutustu alla oleviin vuoden koira -kilpailun sääntöihin.

Vuoden koira -kilpailuun osallistujien tulokset ilmoitetaan seuraaville henkilöille helmikuun loppuun mennessä:

Vuoden ajokoira - Jouni Vanhatalo puh. 045-636 7746

Vuoden hirvikoira - Heikki Uusihonko puh. 050-012 2323

Vuoden agilitykoira - Justiina Uusihonko sähköpostitse osoitteeseen jjustiina@hotmail.com

Vuoden näyttelykoira - Riitta Peurala sähköpostitse osoitteeseen riitta.peurala@gmail.com

Vuoden pk-koira & mejä-koira - Riikka Haapanen sähköpostitse osoitteeseen riikkaha@hotmail.com

Vuoden toko ja rally toko -koira - Riikka Haapanen sähköpostitse osoitteeseen riikkaha@hotmail.com

Vuoden koira -kilpailun säännöt (Säännöt päivitetty 4.3.2019) pääset lukemaan Materiaalipankistamme tai suoraan tämän linkin kautta.