Koulutukset

Kurssit

Alkavista kursseista infotaan aina Tulevat kurssit ja tapahtumat -sivulla.

Omatoimitreenit

Omatoimitreenit tarkoittavat ilman ohjausta tapahtuvia, eri lajien yhteistreenejä. Omatoimitreenit on tarkoitettu yhdistyksen jäsenille ja niistä peritään omatoimimaksu, joka maksetaan vuosittain kahdessa erässä. Maksuun sisältyy oikeus osallistua kaikkien lajien omatoimitreeneihin, sekä kentän ja hallin vapaa käyttö. Voit osallistua yksittäisiin omatoimitreeneihin myös kertamaksulla. Maksu hallin lippaaseen ja viesti maksusta hallivihkoon!

Harrastushinnasto

Palveluskoirien tottelevaisuustreenit

Omatoimitreenit palveluskoirien tottelevaisuuskoulutuksesta kiinnostuneille. Mahdollisuus harjoitella yhdessä pk-tottiksen eri osa-alueita, kuten henkilöryhmää, pk-esteitä ja erilaisia häiriöitä (laukaukset, toiset koirat ja ihmiset yms.) Tottistreenien jälkeen tehdään usein myös pieniä maastoharjoituksia, kuten esineruutua.

HUOM! Talviaikaan treenit hallilla, osoitteessa Kiskokatu 2.

Tiedustelut: kirsi.vuorenmaa (a) gmail.com

Tavoitteellisten tokoharrastajien omatoimitreenit

Treenit on tarkoitettu tokon alkeet jo hallitseville, kokeisiin tähtääville koirakoille. Treeneissä harjoitellaan yhdessä mm. ryhmäliikkeitä, erilaisia häiriöitä ja kokeenomaisia tilanteita.

Tiedustelut: hanna.ala-nissila (a) hotmail.com

Rally-Tokon ratatreenit

Treenit on tarkoitettu lajin alkeet jo hallitseville, kisoihin tähtääville koirakoille. Treeneissä tehdään osallistujien toiveiden mukaan eri luokkien ratoja.

Tiedustelut: kirsi.vuorenmaa (a) gmail.com

Hakuryhmä

Yhdistyksessä toimii palveluskoirien hakuryhmä.
Hakutreenejä järjestetään Kuninkaanlähteen maastoissa erikseen sovittuina ajankohtina.

Tiedustelut: krisse.laaksonen (a) gmail.com