Ilmoittautuminen näyttelyymme aukeaa 1.12.2022.

Ilmoittautumiset viimeistään 15.3.2023 / 22.3.2023. (katso ilmoittautumismaksut).

Ilmoittautuminen näyttelyyn tulee tehdä joko postitse tai internetissä. Ilmoittaessaan koiransa näyttelyn näytteilleasettaja sitoutuu noudattamaan Suomen Kennelliiton voimassa olevia näyttelysääntöjä ja niitä täydentäviä ohjeita sekä rokotusmääräyksiä. Säännöt löytyvät Kennelliiton kotisivuilta.

Online-ilmoittautuminen osoitteessa www.showlink.fi-> ILMOITTAUDU NÄYTTELYYN

Online-ilmoittautumisesta tulee aina vahvistus sähköpostiisi. Jollet saa vahvistusta, ota välittömästi yhteyttä asiakaspalveluumme. Tarkasta ilmoittautumisesta koirasi tiedot ja kilpailuluokka.  Netti-ilmoittautuminen maksetaan verkkopankilla tai luottokortilla ilmoittautumisen yhteydessä.

Tai postitse Kennelliiton ilmoittautumislomakkeellakopio maksukuitista mukaan liitettynä, osoitteella:

Kankaanpään ryhmänäyttely 2023 c/o Riitta Peurala
Ainonkatu 7
38710 Kankaanpää

Ilmoittautumismaksut

Ilmoittautumismaksut 15.3.2023 mennessä maksettuna ja ilmoitettuna:
ilmoittautumismaksu 40€,
saman omistajan 2. jne koira 35€,
pennut ja veteraanit 35€
yli 10v veteraanit veteraaniluokassa 20€

Ilmoittautumismaksut 16.-22.3.2023 välisenä aikana vain netti-ilmoittautuminen:
ilmoittautumismaksu 50€ / koira (kaikki luokat)

Kirjeenä lähetettävien ilmoittautumisten maksut tulee suorittaa tilille
Kankaanpään Seudun Kennelyhdistys ry
FI44 5106 0120 0815 02
BIC OKOYFIHH
viitenumero 3094

Lisätietoa

Ilmoittautumisajan päättymisen jälkeen koiraa ei voida siirtää toiseen luokkaan (ellei kysymyksessä ole järjestäjästä johtuva virhe).
Uros, jolla ei ole normaalit kivekset saa hylätyn.

Ilmoittautumisia ja kasvattajaryhmiä koskevat tiedustelut
arkisin klo 18–21 Riitta Peurala p. +358 44 572 4257, riitta.peurala@gmail.com tai Raine Kienokoski p. +358 400 591 398, raine.kienokoski@saunalahti.fi.
Mainitsethan tiedustelussasi / sähköpostissasi näyttelyn nimen sekä koiran rekisterinumeron, jota tiedustelu koskee. Jollet saa ilmoittautumisestasi vahvistusta sähköpostiisi, ota välittömästi yhteyttä asiakaspalveluumme. Tarkasta ilmoittautumisesta koirasi tiedot ja kilpailuluokka.

Ilmoittautuminen on tehtävä kirjallisesti - pelkkä näyttelymaksun suoritus ei ole ilmoittautuminen! Kirjallisen ilmoittautumisen voit tehdä joko vahvistettuna netti-ilmoittautumisena tai postita kopio maksukuitista sekä ilmoittautumislomake kirjeenä viimeistään viimeisenä ilmoittautumispäivänä.

Internetilmoittautuminen maksetaan verkkopankissa tai luottokortilla ilmoittautumisen yhteydessä ohjelman antamien ohjeiden mukaan. Ilmoittautumismaksun alennuksen (saman om. 2 jne koira) saaminen edellyttää kaikkien koirien ilmoittamista yhdellä kertaa. Samaksi omistajaksi tulkitaan ilmoittautumistapahtuman ensimmäiselle koiralle ensimmäiseksi omistajaksi merkitty henkilö.

Rokotusmääräykset Suomen Kennelliitto-Finska Kennelklubben ry:n määräysten mukaan.
Suomen lain vastaisesti typistetyt koirat eivät saa osallistua näyttelyyn.
Näyttelyyn osallistuvan koiran tulee olla tunnistusmerkitty.

Antidoping –valvonta
Dopingvalvonta koskee kaikkia Suomen Kennelliiton myöntämiä näyttelyitä, kilpailuja ja kokeita. Ajankohtaisinta tietoa osoitteessa KENNELLIITTO / ANTIDOPING

Muut tiedustelut:
Kehätoimitsijat Riitta Peurala riitta.peurala@gmail.com
Harjoitusarvostelijat ja muut tiedustelut Raine Kienokoski p. +358 400 591 398, raine.kienokoski@saunalahti.fi
Myyntipaikkatiedustelut Justiina Uusihonko p. +358 45 257 8050, jjustiina@hotmail.com