Reviiri-treenikenttä

Kuninkaanreviiri

Koulutuskenttämme sijaitsee Kankaanpäässä Kuninkaanlähteellä. Omatoimimaksun maksaneet jäsenet voivat tehdä kenttävarauksia yhdistyksen Nimenhuuto -sivulla.
Varaukseen tulee kirjoittaa selkeästi näkyviin harrastettava laji, varaajan nimi, varattu aika sekä julkaisun eteen REVIIRI.

Esim. REVIIRI Toko ot Hanna klo 12-13

AJO-OHJEET KENTÄLLE:

Pori-Parkanotieltä:
Käänny Pori-Parkanotieltä Kankaanpäähän (Laviantie). Aja kaksista liikennevaloista suoraan. Aja vielä kirkon ja kuntoutuskeskuksen ohi ja käänny sitten vasemmalle Pansiantielle. Aja n. 3 km ja käänny vasemmalle, ”Kuninkaanlähde”. Aja n. 1 km. Vasemmalla puolella tietä on A-muotoinen puhelin-/sähköpylväs ja sen vieressä KSKY-opaste. Käänny tästä vasemmalle, pienelle metsätielle ja aja eteenpäin, kunnes näet koulutuskentän oikealla.